۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

تقویم آموزشی

انتخاب واحد : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ الی ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
حذف و اضافه : ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ الی ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
شروع کلاس ها : ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
پایان کلاس ها : ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
امتحانات : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ الی ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
تلگرام موسسهسامانه ثبت معافیت تحصیلیسامانه تاییدیه تحصیلی دانش آموختگانارسال نظرات و پیشنهاداتگالری تصاویرwes

آمار بازدیدکنندگان

بازدیدکنندگان امروز : ۳۱۴۲
بازدیدکنندگان ديروز : ۲۵۶۸
بازدیدکنندگان در هفته : ۲۶۶۰۸
بازدیدکنندگان در ماه : ۱۰۲۲۱۶
بازدیدکنندگان در سال : ۱۳۷۸۳۰۰
کل بازدیدکنندگان : ۱۲۳۹۱۳۴۶
کاربران آنلاین : ۲۶
logo-samandehi

قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که در شرف دفاع از پایان نامه

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که در شرف دفاع از پایان نامه می باشند به موارد زیر توجه نمایند.
             قبل از دفاع از پایان نامه
1-     حداقل 20 روز قبل از دفاعیه فرم مجوز دفاع از پایان نامه را تکمیل نموده و به واحد تحصیلات تکمیلی (جهت هماهنگی با اساتید داور و برگزاری جلسه دفاعیه) تحویل نمایند .
2-    در زمان تحویل فرم مجوز دفاع یک نسخه از فایل داده های آماری مورد استفاده در پایان نامه به صورت سی دی به واحد تحصیلات تکمیلی تحویل نمایید.
3-   با واحد مالی مؤسسه تسویه حساب نمایید .
4-    پس از هماهنگی با هیات داوران ، دعوت نامه های آماده شده توسط واحد تحصیلات تکمیلی همراه با یک نسخه از پایان نامه حداقل 10 روز قبل از دفاعیه به داوران تحویل داده شود (فرم مجوز به تایید داوران رسیده باشد ).
5-    فرم مجوز دفاع پس از تکمیل در نهایت به واحد تحصیلات تکمیلی ارائه گردد .
6-    یک روز قبل از دفاعیه جهت یادآوری زمان دفاعیه با داوران واساتید راهنما و مشاور هماهنگی نمایید .
7-    حداکثر تاریخ دفاعیه در نیمسال اول 20 اسفند و در نیمسال دوم 25 شهریور می باشد .
8-   عدم رعایت موارد ذکر شده منجر به تاخیر در زمان دفاع از پایان نامه و تمدید سنوات می گردد و تبعات ناشی از آن به عهده شخص دانشجو می باشد.
9-    نسبت به رفع نقص پرونده خود در اسرع وقت به واحد بایگانی مراجعه نمایید .
بعد از دفاع از پایان نامه
1-        حداکثر به مدت دو ماه از تاریخ دفاعیه کلیه امور زیر می بایست انجام شود.
2-       اشکالات و اصلاحات مربوط به جلسه دفاعیه که توسط داوران مطرح شد ، ویرایش شود .
3-      فرم رفع نقص پایان نامه و صحافی تکمیل و پس از تایید هیات داوران همراه با یک نسخه از پایان نامه اصلاح شده به واحد تحصیلات تکمیلی تحویل داده شود .
4-       پس از کسب مجوز صحافی پایان نامه از واحد تحصیلات تکمیلی اقدام به صحافی شود .
5-       نسخه های صحافی شده طبق فرم تحویل داده شود و تایید گردد.
6-       پس ازتحویل فرم رفع نقص وصحافی(تکمیل وتایید شده)به واحدتحصیلات تکمیلی ، امورفراغت ازتحصیل انجام می شود .
7-       در صورتیکه در زمان دفاعیه نمره مقاله مستخرج از پایان نامه دریافت ننموده اید می توانید ظرف مدت 2 ماه از تاریخ دفاعیه اصل گواهی پذیرش مقاله همراه با فرم ارزشیابی که به تایید استاد راهنما رسیده باشد و اصل مقاله  را جهت تعیین نمره مقاله به شورای تحصیلات تکمیلی موسسه ارائه نمایید .
8-      درصورتی که مقاله مستخرج ازپایان نامه درهمایش ویاکنفرانس ارسال شده ،ارائه سی دی کنفرانس الزامی است.
9-       فایل پایان نامه در سایت ایرانداک بارگذاری شود و کد رهگیری را به واحد تحصیلات تکمیلی ارائه نمایید.
10-     فرم تسویه حساب دانش آموختگان تکمیل شود .
11-پس از طی مراحل تسویه حساب ، مدرک فراغت از تحصیل آماده می گردد.      
                                                                                                                                                                                          موفق باشید
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            واحد تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی کوشیار

دیدگاه کاربران

در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست

ارسال دیدگاه